Trinn 16

<tilbake

“Hjelp – et hørende barn!”

TRINN 16 – barnets fjortende leveårhele planen

Tema: Tospråklig og tokulturell oppvekst

Skolerelatert diskusjonstema: Arbeidsvaner etablert / leksehjelp på nettet?

Hovedmål med KODAdelen: Trenger KODAungdom annen KODAungdom?

Temarelaterte diskusjonsemner: Er det lettere eller vanskeligere å være KODaungdom nå, sammenlignet med da ungdommen var et barn?

 

Metode: Drøfting
Til forberedelse: Dialogvideo

Tid: 6 timer

 

Diverse ressurser

Power point trinn 16

Dialogvideo og tekst (passordbeskyttet)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

  • “Hjelp – et hørende barn!”

    Illustrasjoner:
    Karoline Stangvik
    Logo:
    Gudrun Haave

    Prosjektgruppe:
    Torill Solbø Zahl
    Line Beate Tveit
    Torill Ringsø

  • “Hjelp – et hørende barn!”

    Gjennomført av Statped med støtte fra Extrastiftelsen